fredag 30 september 2011

Platå

Som heter duga. Hela halv september har varit så här....inte kul. kan tyckas. Men allt för nåt gott med sig. JAG lär mig något, säkert. Får se vad det är sen bara....
Samma siffror på vågen nu med nåt gram hit el. dit. så näära så näääära..88kg.
Oj vad jag ska skutta den dagen som det sker....lätt som en fjäder - några hg lättare än nu...ojoj.

Men men ...nåväl. har ju läst att detta är supervanligt dessa platåer som OFTAS kommer mitt viktnedgången av nån anledning som inte jag riktigt har kläm på.
Visst jag har haft sådana där snabba platåer förut..men denna är den längsta.
Går mig på nerverna, fast jag försöker vända tankarna på hur BRA det faktiskt går iallafall.

Alla kg hittils---bara det!!!...

Apropå det. JAG kom häromdagen i mina beige manschester byxor från tiden då jag vägde mellan 80-85 igen(innan våren-07)...kroppen har förändras. wow.
Bara den känslan att glida in i dom - Lycka!

/kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar