onsdag 7 september 2011

Dagen som gick

Frukost. -2 kokta ägg med majonäs

Middag. -Skink Pastasås gjord på mjölk och cream fraiche och lök. Sallad till och 1 klick cream fraiche till.

kvällstugg. -2 finn crisp med ost och pricki korv på.

Summa.summarum. ovanligt liten frukost, brukar steka bacon till. men var på jobbet, så då blir det en lätt frukost. och blir då oxå snabbare hungrig, behöver då lunch. vilket inte jag hann med idag.
Middagen är barnens favorit med pasta, denna måltid håller inte heller hungern borta så länge, så därför har jag provat mig fram genom att sätta en klick till på tallriken med cream fraiche och det funkar ganska bra. mättar bättre. ska kolla upp något annat recept på pastasås som passar bättre.
OBS, denna sås är gudomlig god med broccoli. men idag blev det bara sallad.

dagens avsteg, light cola. inga kollisar, men fusksocker. men det tar jag ibland.
spännande vilken dag som helst kommer jag ner under 88..då ska jag fira - 20 kg..men ett glädjeskutt.hipphopp för mig liksom...

/glädje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar