lördag 3 september 2011

Under 90 kg...

snacka siffror, va?!
Back in the days -för sisådär 3 år sen sist, vägde jag så, då jag sakta men säkert månad efter månad la på mig mer kg. Då innan var vikten ganska stabil på 80 kg (+-2 kg)sen började det gå upp-upp-upp. över 90 var super stressande, sen över 100 strecket..wow..fifan.
ALDRIG MER.

Innan barnen var jag ca 62 kg qvinna. men om jag nu landar på 70 kg , där runt omkring så är jag nöjd. 65-70 är nog lagom för mig.

NU imorse då vägen visade 89,6 kg...vilken ljuvlig känsla. varje hg, varje gram är så skönt att slippa.

nu återgår jag till mitt plockande, skulle bara visa hur jag sitter då jag skriver...

snart kommer lite bilder då jag närmar mig -20 kg..
1,6 kg till ner så firar jag ju -20 kg med LCHF.
Det ni. är inte illa pinkat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar