tisdag 27 september 2011

ursäkt frånvaron

men pms bitch....nå nä inte riktigt men nästan.

Inget nytt på min himmel, än så länge. Jobbar och sliter, love it. trivs med mitt jobb. men nog så långa pass ibland. sen ska fritiden oxå hänga med på ett hörn...och hundarna..och...och så där kan man hålla på...
Tog 3 dar att komma på samma vikt, som innan den STORA festen men jobbet. Inte farligt denna gång..helt klart värt det alla gånger...men tror det beror på att jag verkligen valde kolhydraterna noga..mest i dryck då...

Men nu så börjar snart tråk veckan...känner mig vissen och lite låg..en klar förbättring på humörs fronten nu med lchf..inga vansinnes utbrott eller floder av tårar...men så där lite smått lagom ledsen..det kan jag leva med.

LCHF äger, verkligen...kan räkna upp så många grejer som blivit bättre med min hälsa min vardag min ork...allt vad det innebär att vara jag.

Det har varit mycket nu på sistone, och det verkar rulla på

håller tummarna på nya jobbet....väntar svar i okt. spännande så jag spricker.

NU vila efter ett pass som hette duga....

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar