lördag 10 september 2011

YIPPIE

Sitter här med en sprillans ny fin laptop. Min gamla skrälle dog i går..4 år gamla och lät som en tröska, jag sa alltid till dens försvar att det var nog ett måndagsexemplar. vet inte hur många ggr jag hade in den på check 1 året. och ominstallationer och gud vet allt..men ändå levde den som den själv ville.
Men igår sucka den ihop..först blev den het. sen dog den.

SÅ idag handla jag in en ny fin en..inte dyr inte så billig..men den ska hålla..peppar peppar.
Hålla för mitt surfande och fb -spelande....;)

Sitter nu och söker igen mina favvobloggar. bilder o musik hade jag sparat på usb..men inte min favoriter...? kee? säger jag oå.

men upptäcker att jag inte kommer på hälften så inte kan de ha varit så viktigt då..nåväl de kommer nog tids nog hit oxå.....

Sköna ledig dag. Ätit gott och nu så ska jag ut en sväng med vovvarna och sen blir det soffan...

/från en trött böna i tornedalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar