torsdag 8 september 2011

hur tänker NI?

Socialt är det svårt, att äta lchf. FAST jag har bra kollegor och ungdomar som inget anmärker och inte frågar speciellt eller så märker de inget. för äter det gör jag .. massor av grönsaker och kött el. fisk el. fägel.

men sen det där resten (i deras ögon(mina med ibland)- det goda) som de vill ha...ojoj

Idag var en svår pärs..vitlöksbröd till lammgrytan..
säger då det..karaktären den berömda fick sin dust. smakade en tugga, sen inget mer.
Då hade jag kunnat bryta ihop, vad gott det hade varit. men samtidigt tänkte jag på det negativa OM jag skulle äta. magen som skulle blåsas upp. viktnedgången som är helt suverän skulle stanna upp (med all säkerhet) jag såg inte fördelarna med att ta en eller två tuggor till

Nångång i framtiden så ska jag välja sådant jag verkligen vill äta. och äta det. men inte nu på vägen ner. då SKA avstegen vara väldigt få och VÄLDIGT små. VÄLDIGT SMÅ. har jag märkt!!!

men alla bara säger kan du inte unna dig lite mer. nej varför om min mage inte vill ha utan blir konstig av kollisar, varför ska jag välja det då fast jag i huvudet kan tro att jag saknar det.
Så då tänker jag om och tänker på fördelar som jag vunnit med lchf..och suget försvinner.

/nu sussa gott, sovmorgon imorgon...hejja hejja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar