torsdag 29 september 2011

Äsch

väntar och väntar, men vikten går f** inte ner ett gram OCH inte upp så det är väl bra..men ack så trist...

Vill verkligen spräcka -20 vallen....som magiskt. Men snart....snaaart!

Det är sååå nära, så man kan säga att jag nåt det målet,,men känslan att SE det....snart.

Äter som vanligt, minimalt med kollisar. Och då iform av grönsaker, en mugg yogurt blir det kankse var 3.e dag. för annars är jag snål med mejerivaror om det inte är cream fraiche. Men jag kör en liten test, på vad jag kan ta och inte ta.
Det är främst till frukosten jag söker alternativ till. OBS. är inte less ägg och bacon, men tidsbristen gör att nån dag i veckan då jag börjar tidigt vill jag ha en lätt, snabb frukost SOM mättar.
Finncrisp med ost + prickikorv är oxå bra. men tar det inte så ofta. beror på vad jag sen ska äta.

Nå allt går ju bra...mår toppen och byxorna är lösare igen..så mätter på söndag igen....eller är det inbillning? får se....

/från ett regnigt tornedalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar