fredag 9 september 2011

GottiGottGott

Tacos med goda tillbehör och goda såser.

SOM vanligt glömde jag ta bild, men tror nog ändå att de flesta vet hur en tacotallrik ser ut
MUMS och lätt och uppskattat av barnen.
Tidig middag, så alla kan på börja fredagsmyset.

Hastigt och lustigt blev jag väckt idag, tänkte ta sovmorgon, då jag jobbat sent igår. Men det blev att köra sisådär 14 mil turoretur, grabben missa bussen till skolan/gymnasiet. Annars hade han fått ta det på sitt samvete och bli hemma, men jag hade ändå tänkt handla idag så kunde ju handla där. Annars är han duktig på att själv ta ansvar och stiga upp, men idag var det visst segt.

Nå, det löste sig.

Och då hann jag inte med vanliga morgonprocedurerna, ingen frukost. OCH märkte då att jag blev HUNGRIG först framåt lunchtid. SÅ då gjorde jag frukost.
Kanske man äter bara för att, ska man kanske äta då man är hungrig. som en vän som äter 1 gång om dagen..passar nog inte mig men men kanske jag ska känna efter mer på hunger känslor...och äta då. Men det funkar ju uppenbarligen nu oxå...så ska nog inte ändra nåt som funkar...eller? vad är bäst?

HMM...tänka på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar