torsdag 15 september 2011

Inre Motivations bild



Jag har bilder i mitt inre, på vad jag vill ha för kläder när jag gått ner.
JEANS.
Älskar JEANS, så för mig är snygga tuffa jeans NR1.

Skapar flera motivationsbilder i mitt inre. En del är ex. vis min kondition, som blir bättre och bättre.
Det hjälper mig på min väg. OCH är extremt viktiga för mig. Tar till dom i motiga situationer då lusten och inspirationen faller en aning. Jag har blivit riktigt duktig på att vända mina tankar på ett positivt sätt.
Gjorde så då jag slutade röka 1 mars 2007. Varje negativ tanke - på hur sugen jag blev, hur jobbigt jag tyckte det var mm. vände jag till det JAG såg som positivt att inte röka. Att slippa lukta illa, sluta hosta, känna lukter, konditionen mm.

För mig fungerar det fint. Positiv påverkan. En stor del, en viktig del i min vardag.
En annan sak. Var tacksam. Det skapar vågor som ger tillbaka det du sänder iväg.

flower power...Yeah.
Men Det fungerar.
Law of attraction!!!

Kan inte med personer som vänder allt som händer till nåt dåligt, som målar FAN på väggen innan något händer. energislukare! man behöver inte vara naiv. men se framåt och var positiv!

Tack för mig och tack för att jag fann lchf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar