måndag 5 september 2011

Det håller i sig

Under 90 kg, så sjukt skönt. Känslan kan som inte gå över. Nästan bättre känsla än då jag kom ner på tvåsiffrigt igen. Det var underbart, men detta ger mig en otrolig känsla av frid.
Och då jag fann eller rättare sagt insåg att jag är så nära att jag gått snart ner 20 kg---wow -20 kg med LCHF.
Inte klokt. Jag är så tacksam för att jag kom till insikten att inse vad kollisar gör för mig.

Och inser att jag snart är nära där jag var då jag började den stora viktuppgången.

Nu har fler och fler börjat komma med positiva kommentarer om att jag lyser, skiner , att jag ser så pigg ut.
PRECIS som jag känner mig. LYCKA. mest varje dag.
Över min hälsa.

Sen att andra grejer är mindre roliga just nu kan jag ta, på ett mycket bättre sätt nu. Att skiljas är inte så kul. men trots det så har jag funnit min väg i det oxå.
Så jag sörjer inte. Viktigt att veta. verkligen viktigt.
jag har funnit mig själv där nånstans på vägen och det känns så skönt och det märks nog.
Även om alla pusselbitar inte är på plats så börjar det visa sig vad mitt öde är.

Sen idag fick jag glida in i ett par byxor som är 3 (obs. 3 st) mindre än vad jag hade i starten i mars. 3 storlekar..wow och jag bara drog upp dom och knäppte dom. chipchop. najs.

Det gör mitt smile ännu bredare.

så tack för mig. jag tackar och tar emot. detta känns så bra att det är sjukt.

ska ta några paranötter. märker att fuskar jag med dom några dar så får jag sendrag på natten. och helgen som var hade jag så långa jobbpass att jag glömde nötterna hemma, ska köpa en påse till jobbet så jag har där...så fixar vi det.

tack o hej
ps. en vän till mig ska oxå prova på lchf. hon blev inspirerad av att se min förvandling under sommaren. och då vill hon själv bli av med några kg övervikt. men mest vill hon må bättre.
spännande, visade henne in på några sidor här på nätet och tipsade om matrevolutionen...
så får se. hoppas det funkar för henne oxå.

kram igen. ..hej igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar