söndag 2 oktober 2011

Men resultat...howo

OCH så blev det lite resultat ändå...yippiiii. Äntligen ner.....
På hela sep har jag gått ner ca 2 kg...bara på sista veckan 1,3 kg.
Måtten står mer still och det tycker jag är konstigt, för jag upplever att det ändras mer. Som på kläder, helst då byxor som blivit så mycket lösare. Men kroppen omfördelar ju och jag mäter ju inte överallt.

En vän sa att hon fått tänka 2 ggr vem jag var, då hon sett mig bakifrån. Skoj att höra. En annan sa att jag nästan halverat mig nu, hon har inte sett mig på länge..så kul att höra.

Börjat se slutet. Inser hur många kg jag gått ner. Ser det på kläderna som jag haft och att jag nu kan ha andra jeans som det är år sedan de gick på.

Nu ligger 2 par byxor 0ch 1 par jeans och väntar..tror det är frågan om några kg, några cm så går de oxå på. Det är för mig OTROLIGT peppande. Dessa byxor gick i vintras inte ens upp över låren. WOW.
Jeansen är mina gamla favoriter, mina wildwildwest -typ. partypartyjeansen som satt som ett smäck och supersköna. Ja NI hör. jag älskar jeans.

En av mina störsat motivationsbilder i mitt huvud är ju jeans - som sitter som ett smäck. snygg bak och allt det där....
Skulle tro att när jag närmar mig 85 kg eller vi får se på midjemåttet-några cm så går det på OCH då kommer bild. och ett glädjetjut.

nog om mig denna söndag morgon, snart iväg och göra kvällspasset på jobbet.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar