onsdag 12 oktober 2011

avsteg nr 2

på 2 dar.

svårt val...att välja rätt. El. som så i denna lilla by, så finns inte alternativ.
Som till lövsteken idag..en liten stackars putte putte liten liten bit persiljesmör.
och några salladsblad, nån gurkskiva, nån tomatklyfta och MASSOR av strips. Tallriken var översvämmad av strips...så det slank ner-----erkänner. gott? janejjanej.....inte värst.

Blev inte mätt efter lövsteken med snål smöret, säkert hade jag fått mer om jag bett...men ME i ett nötskal..ids inte störa. Så stripsen åkte ner ca 2/3 delar..sen lätt illamående och sen efter ca 30 min superduper trött!!! blodsockerhöjning....nähä. märk min ironi. nu börjar jag känna min kropp, och kan leva med detta avsteg och sörjer inte ihjäl mig. men ack så onödigt....

igår hamburgerbröd till burgaren...det var inte så farligt märks knappt ...
men nu sitter jag med knorrade mage och vis dåighet och tryck i huvud. för mycket kollisar...

nu orka bry sig liksom..
steka bacon o njut
så var den kvällen räddad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar