måndag 10 oktober 2011

Kokt ägg

Äter jag inte på ett tag. Vet inte varför, men GUD så less. Ändå är det stekt ägg jag äter 6 dar av 7. Lessnar inte på det. + bacon + majjo.

Men i morse, 2 kokta ägg, förbereda sen igår. väntade på mig så jag skulle slippa jäkta äta mellan kaffekopparna och morgonpromenaden med voffen. Men vad det växte i munnen....ush o fy o blä.
Går bara inte så tidigt på morgonen med kokt. Men var jag ens hungrig..måste kolla av nästa gång. Men måste äta innan jobbet, för annars kan det ta tid innan det kommer nåt imagen.

Jag som ÄLSKAR kokt ägg. Ska göra mig ooppsisar till helgfrukosten och prova så...

Måste ju kunna äta snabba frukostar oxå..kanske steka färdigt äggen. Äta det som en macka. MUMS. Med nåt gott pålägg på. JA, så gör vi.

/ nu äta middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar