söndag 23 oktober 2011

jamåhanleva

Firat min näst äldsta idag som blir 17 på tisdag..lillgubben...lång och ståtlig och snäll och väluppfostrad. klapp till mig(oss) på axeln, det gjorde jag(vi) bra....;)

Så idag blev det hans gofika...chokladrutor. INTE lchf...måste söka recept och framföra allt ta mig tid och prova baka dessa. gjorde dessa av gammal vana. ingen tårta, då han inte gillar detta. men kladdkaka + grädde..ska göra lchf varianten nästa gång...JAG LOVAR.

Och sen blev det pizza riktig pizza till middag, mommo bjöd. och han blev glad. Inte ofta vi tar och kör 4 mil t&r för pizza. Men idag så..

Så idag blev en dag i avstegens tecken...hade planerat annat.

Nåväl. fest idag imorgon är det åter vardag.

Så får se veckan bergodalbana på vågen....
och nu är jag dunder trött ...blodsockret spelar mig ett spratt...inte kul alls...

Min kropp vill ha lchf...måste ta sådana här avsteg ytterst sällan, och aldrig flera efter varandra...pizza, kladdkaka...hmmm. nej.

hepp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar