tisdag 25 oktober 2011

Dagens plan

Att vandra runt IKEA med gamla klasskamrater från senaste utbildningen och andra roliga affärer, sedan äta en bit god mat. Och känner jag dom rätt så hamnar vi på en ställe med riktig mat.
Så det känns tryggt. Lättare att göra bra val då.
Mitt dilemma med uteätning, att välja det alternativ jag vill välja, inte av gamla dålig vana. Skräp +kolhydrater

Så nu har jag grundat med en riktigt god och mättande frukost. Naturligtvis, bacon + ägg + majjo, alltid nr 1 för mig. Mättar länge och är så gott.

Vågen visar att det går fort ner från söndagens avsteg. Känns ju riktigt bra.

Imorgon blir jag visst bjuden på kinamat..oj vad välja där som är "bättre"? Har inte ätit på kina sen jag börja på lchf. Måste checka upp lite bra val så jag inte väljer det med mest socker i. Riset behöver jag ju inte bara ta..inget bekymmer känner jag för det. men sen...hm?

...måste kolla.

//heippa från ett dimmigt tornedalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar