onsdag 12 oktober 2011

Sug efter mer

Inser faktiskt nu..efter viss begrundan, att jag triggar mitt begär efter kolhydrater då jag får i mig mer än vad jag tillåtit mig de allra flesta dar. Ligger ganska lågt kan jag tänka mig..räknar inte exakt. men en uppskattning..då jag kollat flera dagars menyer på minmat.se. Jag ligger oftast kring 15..många dar närmare 5...Yippie för mig.

Så som denna dagen då jag hamnar över 100 så får kroppen nån slags bakslag och ger knasiga symtom som bullrig mage, dåsighet och trötthet ..o ett sug efter mer...inser jag nu..

INTE mycket till sug. men jag har valt sämre alternativ efter dagar då jag tillåtit mig mer...är jag strikt så håller jag mig från sånt och mår toppen.

Alltid blir man klokare o klokare...
NU vill jag förbi denna svacka och komma vidare...

Motivationen behöver en lite push igen..så samlar ihop mina guldkorn...

vi höres...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar