torsdag 6 oktober 2011

Ont i huvudet.nu

OCH då kommer jag på, jag har inte haft så här ont på evigheters evigheter. Förr, på kolhydrattiden så hade jag minst 1-3 ggr i mån dunder värk...men nu...Nix.

Nu tog jag mer kolhydrater igår igen..kanske kom jag upp i sisådär 60 kollisar på hela dagen, jag brukar ligga på ca 15-25, ibland under 10 ibland närmare 5.
Så kanske huvudvärken och tröttheten kommer därifrån???Alla kolhydrater? Maybe?

Men men vikten verkar inte bry sig om det idag iallafall, få se de närmaste dagarna hur känslig jag är. Men huvudet verkar bry sig. Så ogilla. Nå kolhydraterna jag fick i mig var ju inte ens "bra" så det straffar ju sig redan där. Vitt hamburgerbröd. Hmmm. Dumt.

Hamnade där på jobblunch, och har fortfarande svårt för att välja rätt..eller BE om rätt sorts mat.
tokigt jag vet. men...jobbar på det. På denna lokala lilla grill, så finns inte lchf varianter. som på andra större kedjor. Så tog en burgare och light cola.
Mätt och trött blev jag iallafall....

Alltid lär man sig något, om inte annat hur mycket kolhydrater om dagen jag kan äta och ändå gå ner i vikt...eller vilken nivå som får mig att stanna av.

Nu vila innan kvällspass..hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar