fredag 7 oktober 2011

Knasig dag

I matväg.

Kroppen börjar visst ändra på sina vanor. Jag är inte längre vrål hungrig på morgonen. Så i morse tänkte jag prova på då när jag ändå ska vara hemma och dra mig, att lyssna efter när jag blir hungrig.
Så frukost/lunch vid 11 tiden.
Favvomaten: 3/4 pkt bacon + 2 stekta ägg + 1 msk majonäs. Det står jag mig länge på.
Får se när jag blir sugen på nåt mer idag.

Dagens PLANERADE avsteg.
  • ca 10 -15 st välvalda smågodisar. Men obs. dessa smakar inte så gott som jag inbillar mig, så varför kan jag undra?
  • 1 light cola
Märker inget sug efter mer gott efter sådant snask och dricka men...jag är mycket medveten om sötningsmedel och dess påverkan. Men väljer detta ändå. Nångång.

Hg för hg går jag ner nu igen efter platån som var. Sjukt härligt.

Delmål -2 kg..ner till 86.
Meddelas när det sker...wow..sen under 85..yippie.
Så bara att se framåt. Detta gillas.

Middagen redan färdig, när jag blir sugen. redan gjord då barnen ska iväg tidigt idag.
Köttfärssås + en klick rysk yougurt + sallad

Sen blir det att leka taxi hela halva kvällen, så är det med tonårsbarn. Och när man bor på vildaste landet där inga bussar går, eller de gick i morse - typ.

Sen gott folk ska jag ta snäckorna i örat och ta långprommis mellan varven...idag hoppar jag över fågelkvittret. Ska gå till lady gaga, super bra promenadmusik.

/piggeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar