söndag 22 maj 2011

ut i det vackra vädret

ta en skön promenad med vovvsarna.
Sen ladda för en vecka med jobb igen, ledig mitt på veckan då jag jobbar till helgen som kommer.

Sen blir det party på fredag, blir nyktert, då jag jobbar dagen efter.
Måste kunna ta mig dit på förmiddagen, så då blir de inget starkt.
men kul ändå att träffa massa roliga typer.....

Mål denna vecka.
fortsätt på samma vis och testa mer kokosfett.
Kolla upp lite nötter för mineraler och så.
paranötter äter jag redan, några om dagen.
Ska hitta nåt mer....
tänkte kolla om det går utan att ta till kosttillskott.
Men hur ska jag vet det, egentligen?
Hur jag mår? Mineraler och vitaminer i balans.
Kostar mycket att ta reda på. och finns inget i krokarna.
Hade en lärare i KBT - hon höll på läsa sig till detta om näringsfysiologi,
med allt om mineraler mm.
Mycket intressant, det hon berättade om hur det hänger i hop, vårt mående, vårt beteende beror oxå på hur vår balans i kroppen är. saknar vi något kan detta leda till depressioner, koncetrationsvårigheter, magproblem, huvudvärk, dålig hy, övervikt..mm.mm.mm

så kolla lite till,,,vad jag får i maten + tex nötter. och så att det inte hämnar min viktnedgång, det har det inte gjort hittills.

så ha en fin söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar