tisdag 3 maj 2011

pigg javisst

pigg som en ..ja jag vet inte vad.

Iallafall på morgonen. vaknar ca halv 5 varje morgon, svårt att somna om.
Ska jag upp på ett dagspass så ringer kl 05.30 o då känns det inte lönt att somna om. men ska jag jobba kväll och bara upp för att se att ungarna kommer sig i väg, ja då ringer kl. 06.30
Till de kan jag hinna slumra in en stund.

Men attan...pigg och alert.
tacka vet jag LCHF.

och det bara rullar på.
börjar känna mig varm i kläderna och vet på ett ungefär hur och vad jag ska äta.
Men lär mig fortfarande...tillbehör och liknande så jag fyller ut kolhydratkällan med fett av nå slag.

Ja detta är kuligt och naturligt gott i gottgott..mumma.

Nu vill jag bara att tiden ska gå fortare så man börjar se mer resultat.
Jag vet ju och känner det på tex jeansen och så på måttbandet..
men mer resultat..och helst nu igår eller så...

Längtar till nästa år vid denna tid...åh vad kul....yippi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar