måndag 16 maj 2011

Fokusering

OCH visualisering.

Måste vända negativa tankar bort från det gamla tänket.
Skapar en bild i mitt inre.
-Hur det ska vara då jag nåt mitt mål!
-Och känslan jag kommer att ha den dagen!

Känn och tänk och fokus....

Det hjälper när man är lite nere och behöver pepp.
Så man inte går och gör sig ett gäng med mackor...!

För annars saknar jag inte mackorna speciellt, bara när jag är deppad.
Hmm??

Kan knappt vänta vill att framtiden ska vara NU!!!
OCH alla kilon smält bort...

Allt som oftast går det hur bra som helst.
Men situationer uppkommer på mitt jobb, men håller på lära mig tackla dom oxå.
Måste lära mig att ha nöd proviant med så jag slipper gå hungrig.
OCH förvånadsvärt många runt om kring mig är inne på samma tänk!!!
Dvs. LCHF eller mot det hållet ;))

Det gillas!

Nu ska jag fortsätta med mitt projekt.
Snart snart tar jag examen...1 juni smäller det!!!

Färdig behandlingsassistent..det Ni...

/sjuktgladtjejmentrött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar