måndag 30 maj 2011

Nya mål...

Då jag nått mitt mål för maj månad och lite till oxå. Det blev -2,5 kg, hade siktet inställt på 1/2 kg i veckan, och det blev så och lite till. Det är så otroligt peppande och glädjande, motivationen stiger och man tappar ingen fokus. Jag ställer in mig på samma för juni månad. Det ska gå. Jag njuter av att äta gott och sover bra och är så pigg. OCH så går jag ner i vikt....men kan det bli bättre?

Längtar efter att veckorna ska gå så man får se resultat, nu har även folk i min omgivning börjat se att det försvunnit snart (om 0,8kg) 10 kg. Det är ett mål för mig, och det kommer oxå vara stort!
Störst på länge var att komma ner på 2 siffrigt...nu hägrar nya härliga delmål....LÄNGTAR!

Ska imorgon hämta ut mina nya jeans i storlek mindre. SKOJ. Dessa jeans ska jag ha med mig på vägen neråt, beställa mindre och mindre....riktigt kuligt!!!

NU hämta lite pepp från mina bloggar jag läser.

Ha de riktigt gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar