måndag 9 maj 2011

Ja visst

jag tog en oopsie macka på morgon med kokt ägg+majjo på och höll mig bra mätt fram till lunch, då jag åt bara för att inte bli hungrig då jag skulle sitta i samtal på jobbet med klienter.
Så att jag skulle stå mig fram till middagstid..och jag nu är det middag som jag inte var speciellt hungrig på.

Vissa dagar är jag vrålaphungrig, andra dagar mindre...
men that`s life.....inga jämna plågor..

Men vad pigg jag är och blir inte så där vansinnigt trött på dagen nu, som förr då jag bara måst(om jag var hemma på ledigdag) ta en powernap. Det kunde vara som att någon slog av mig på off-knappen. Så trött blev jag bara så där pangbom!
Men inte nu....orkar var hela dagen, somnar sött och sover gott och vaknar tidigt.

/i väntan på sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar