torsdag 19 maj 2011

egokick

Provar med jämna mellanrum ett par jeans (älskar jeans, som sagt)som jag har liggande i storlek mindre.
Och de sitter bättre och bättre, det vill säga, snart kan jag knäppa dom!!
Innan LCHF fick jag inte upp dom över rumpan min....

Det händer ju inte "så" mycket på vågen, INTE för att ca -8 kg är fy skam, utan för att jag märker på min kropp att nånting händer där oxå...överallt.....cm försvinner, lite här och där.

Jeansen som jag använder nu, har jag som måttstock. De köpte jag då jag börja.
Då satt de alldeles för trång och jag hade svårt att sitta i dom, men nu får jag dra upp dom hela tiden och de är lösa över låren....snacka märkbart!!!
Så idag beställde jag ett par i en mindre storlek, ska ha dessa som mall under resan gång.
Lagom billiga och vanliga svart byxor, ska inte spendera så mycket kläder under viktnedgångstiden.
Har ju kvar en del favoriter, i allafall i jeans och sen få köpa nytt och fräscht, sen då man nåt det slutgiltiga målet. SKA bli URKUL.

-8kg och snart (7juni) 3 månader med LCHF, så det märks på kläder..
och detta är skojigt och en riktig kick.
ca -30 kg kvar till slut målet.
Men där emellam små steg på vägen.

Nåt ett av det bästa målen nåddes nyss...under 3 siffrigt..
så snart firar jag ett annat - 10 kg..det blir oxå kul...

sen olika nivåer som jag finner viktiga.
Visst kommer det platåer, då jag stannar av, säger de som vet.
men det tar jag med ro..
FÖR nu är det på gång.........

tack för det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar