måndag 30 maj 2011

mycket nu

Dagarna flyter på med jobb och nu sista dagarna på min utbildning. På Onsdag tar jag examen och är färdig behandlingsassistent...yippie. Långa dagar. Men ack så kul.
Imorgon är vi på stprången hela dagen så få se hur maten blir, väljer naturligtvis bästa alternativet. Men hoppas sällskapet tänker som jag, annars vete tusan vad jag ska göra,, nå man kan ju alltid skrapa och pilla bort vad man inte vill ha. Men men, vanliga lunchställen kan bli helt ok!! Så inte bekymra sig redan över det.

Idag har jag ätit.
Bacon 1/2 pkt och 2 stekta ägg till frukost
2 karrekotletter i min lunchlåda, med beasås.

Och nu 2 finncrisp med leverpastej, våldsamt sug efter leverpastej i några dagar.
och så 2 skivor hamburgerkött. ska oxå ta ett kokt ägg som jag nu har på kylning.

och avslutar det hela med 4 paranötter. mums.

see you...kramiz....imorgon blir en lång dag.så tidig kväll är vad som gäller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar