torsdag 5 maj 2011

Tråkigt

En sak är svårt, eller mindre rolig.
Det sociala blir en aning lidande.
Just i matsituationer.
Fast mina kollegor är mycket snälla och säger typ inget.
Men ändå så känner man sig obekväm, det får man (läs.jag) jobba bort.

Men några knas kommentarer har det kommit på det privata planet.
ur jobbigt att ens närmaste inte tar det på allvar.
Som om att de när som helst tror.
.- jajaja hon slutar nog med detta snart..

Men äter du inte bulla, den är ju så god den här vanlijbullan!?
Men hallo, nääää...
Där har man förklarat vad man inte äter och varför och ändå så får man höra.
Trist
Mycket trist.
Och sen har de även hört och även börja se att jag mår bra av detta och det ger resultat.
Så varför kan man ju då under???varför småpika?
avundsjuka, denna berömda avundsjuka.
kan hända, eller?
att man äntligen hittat det man behöver och det man trivs med!
så ÄR det nog.
den personen kan nog inte vara glad för min skull.
OCH det kan jag leva med.

/ensomärnöjdändå

dagens tanke(tänktes på vågen på morgonen)
-det går bra det här!

/BIG SMILE TO YOU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar