lördag 7 maj 2011

godisråttan tänker..

som så....
Denna gång-igår-gick bra.
Jag kunde äta några smågodisar och det gav inget + på vågen.
istället står jag kvar på samma som igår morse.
OCH det är helt ok, för det är - sen förra veckan.

Jag pendlar i vikt som de flesta andra dag för dag, men har med LCHF stått
relativit stabilt dag för dag, neråt några hg varje dag el. stått still.

Så håll det i minnet -om godiset-
chipsen förra helgen tog flera dagar att få bort, blir direkt svullen av kollisar.

Men jag lär mig undan för undan vad jag kan och inte kan och det kanske ändras med tiden.
NU har jag ju mycket kg att plocka bort så är väl mera känslig.
Få se sen när jag nått idealvikten, vad jag gör.
äta kollisar ibland el inte alls. få se vad jag tål, då.
som det är nu kan jag överleva utan, saknar inte det speciellt.
men socialt kan det vara bra att äta ibland, ytterst sällan.
men går jag upp i vikt av det så blir det inte alls då heller.

Hade en skön sovmorgon idag, ändå till halv 8.
yippi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar