fredag 20 maj 2011

pepp någon?

sjukt trött och behöver pushning...

Går inte dåligt eller så..motivationen känns som så låg.
Jag som brukar flyta på ganska jämt.
Men klart..det sk akomma dalgångar oxå..
I KNOW.
But anyway.

den här kvällen kändes lång och besvärlig och så slank det ner
ett mindre gäng med smågodis.
Inte är det hela världen, vet det ju.
Så är det bara ibland blir det små avsteg.
Men hade klarat mig utan o det retar mig.

men imorgon en ny dag och förhoppningsvis har jag hittat motivationen igen.
Den gömde sig väl idag.

Säger ändå TACK för idag.Nu ut med vovvarna och sen bädda ner sig med nån slöläsartidning, mer orkar min arma hjärna inte med, efter veckor av rapport skrivning om schizofreni.
Känns ganska ihåligt där upp..just nu..

men ses sen...nya tag imorgon
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar