onsdag 15 juni 2011

stora byxor

Som att det är kul. Provade ett par byxor, som jag tänkte klippa ner till shorts och jag visste att de skulle vara lösa, då de var verkligen precis i vintras..verkligen sådana där som trycker upp alla "ringar" till hakan ungefär. Men NU satte de så lösa att de bara ramla ner på höften, nästan snudd på att ramla ner över ändan, de var bara den som rädda brallorna från att ramla...;)

Vill inte sätta så mycket på kläder nu, då mitt mål är att gå ner betydligt mer.
Längtar.

Nu väntar jag bara på att siffrorna ska börja ticka neråt igen på vågen...inte stå på samma mer.
Det är så trist. Vill bara framåt.....neråt.....

Just nu har jag världens huvudvärk, haft hela dagen, trycker i huvudet...kanske åska eller nåt omslag på gång...nåt som bråkar.....jobbigt.

Och nu ska jag bara vila mig på soffan och känna lugnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar