måndag 13 juni 2011

Den som söker den finner, visst ska det vara som så?

Jag tappade bort inspiratione och motivationen häromdagen, i buskarna därborta mot berget. Eller så dunsta de bort med värmen som var. Liksom lite sjukt deppig iblan,men det är så livet är, bara och se framåt, försöker jag tänka.
Inte låta det negativa ta fäste för länge i tanken, utan vända det till nåt bra och glatt i stället..
Men ****det var svårt i går morse då jag såg vägens digitala siffror stanna på ...samma!
MEN jag måste vara nöjd, SÅ är det, tänk bara vad bra det gått i 3mån med LCHF -då jag trots allt gått ner 10kg...tänk 10 kg och ca 9cm runt midjan..6 cm runt rumpan..ja. jag måste bara vara nöjd.
OCH det är jag ,verkligen...
OCH sen jag börja det här med att tänka på kosten och motionen -mars-10, så har jag gått ner 20 kg...FATTAR knappt det själv 20 kg!!!

Det ger mig styrka.

Måste komma ihåg det, dessa tunga dagar då allt känns motigt.

SÅ nu läs lite bloggar..finna inspiration......
håll tummarna för mig denna vecka. att det inte gå så motigt. ska vända tankarna...nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar