onsdag 29 juni 2011

Älskar sommar

verkligen varmt och sjukt svettigt. Men love värmen....tänker INTE på att skotta snö eller kylan som var...-35 i evigheters evigheter. SÅ KLAGA inte på denna sköna värme. Mycket mycket skönare, tusen gånger om än den kylan. PUNKT.

Fyller jämn år imorgon. Fick fin blombukett idag på jobbet och en skönsång av kollegorna.
Känns fint.

Syndade med en potatisbakelse igår med en vän. Men, såg det som mitt avsteg för några dar framåt. Så....gott...nåjo lite, inte som jag tänkte att det var. eller som jag tyckte förut = supergott. mer "sådär"-kan faktiskt avstå. Så nu vet jag det.

Nu ut i kvällssolen och slåss med myggen och njuta av blommorna och vattna dom. Och sen slänga mig raklång på soffan för imorgon jobbar jag ett kvällspass, sen följt av ett dagspass,,,sen först ledig.
Men då blir jag ledig i 7 dar.......inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar