torsdag 2 juni 2011

Nu vet jag

Avsteget i går i form av en tårtbit, gav mig lust att äta gott hela kvällen. Fick verkligen tänka mig för. Jag ville ha rostat bröd, coca cola, godis ja gud vet allt, tur det inte fanns så mycket hemma och att jag faktiskt nöjde mig med 2 ostskivor - för jag var mätt och belåten. Det var jag. Men tårtbiten trigga väl igång nått sug. Så nu vet jag det. Kroppen skrek väl efter mera socker....

Så ett litet avsteg går väl an, men jag måste vara medveten om att det skapar sug efter mer. Och att kunna stå emot. Det är grejen. Så mina planerade avsteg ska vara ytterst få under denna tid då jag går ner, sen får jag prova mig fram vad jag tål för avsteg.

Nu till jobbet.
By the way, avsteget syns inte på vågen +- 0 sen igår, får se imorgon...
Ska köra ganska strikt idag, men gott kött till middag med nån god sås!!

Ha en riktigt skön dag. Det är mitt mål idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar