lördag 4 juni 2011

Jaha.

Berömda karaktären, försvann, just då den behövdes som mest. Beställde en 150 gr. ostburgare, ids inte ( av nån knas anledning) börja be om "utan" bröd! fuck så där satt jag med en god burgare och skulle så fint äta bara hamburgaren. men det sluta efter stunds prat med mig själv i huvudet. Att jag åt 1 helt bröd-botten- och halva "taket"..sen mådde jag faktiskt lite illa. blev dock mätt.

Och det var gott, så inte ska jag gå gräva ner mig för att jag åt vitt bröd..men ändå känslan -av att nu fan går det åt helvete, bara så där, för lite bröd så går jag upp alla 10 kg....NÄE..skulle inte tro det..men känslan ....så detta ska bara ske som idag vid speciella tillfällen mycket speciella!!!

Och egentligen är det ju inte såå många kollisar i dessa bröd på det stora hela..jag överlever...
spännande och se om det visar nåt på vågen imorgon...nervkittlande.
men barnen var nöjda och glada...och mätta. firandet fortsätter imorgon, tårtan är gjord av min lilla flicka. 14 år och köpte sig idag ett par till högklackat (riktigt högklackat!)(nyss fått lov att börja använda sådana) så nu verkar hennes nya intresse bli - skor.

Ojsan vad det stormar här i norrbotten nu...wiiiiiiiiiiiiiii...................

ha en skön lördagskväll, det ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar