torsdag 2 juni 2011

fortsättning följer

lusten till onyttigheter fortsätter. Stålviljan kom fram! Motivation och inspiration...lost i space....jävlar vad sugen jag är på chips, rostat bröd och plockgodis....INTE kul.
Tänker bara på att få nått i mun. Vad göra åt det???

Men för att råda bot på lusten, så prova jag än en gång ny jeansen jag fått. 1 storlek mindre.
Jepp, de sitter fint och det gör mig otroligt taggad. Bara jag tänker på det så - längtar jag efter att få fortsätta dagarna och gå ner ännu mer. Det ger mig motivation och lust - kollisarna får allt springa sin väg.

Ska det alltid vara så här? Jag klarar mig ju hur bra som helst utan kollisar och känner ingen saknad efter det då jag äter middag. För jag äter gott och blir mätt. Visst har jag sneglat på barnens och makens tallrikar då det legat nån god tjock pommes där eller potatissallad. Men jag har klarat mig för det jag har på tallriken är ju gott. lika gott.

Men men...nya tag...jag klarar mig bra. Jag ska bara vända på varje tanke på kollisar till annat.

Imorgon..ska jag fira studenten min med 2 glad vitt vin som jag fick i present av en klasskompis,(fick just en så där pytteliten söt flaska). Jag gav henne sima. Som hon gillar lika mycket som jag gör, men som jag inte kan dricka just nu.

Nä nu ska jag bädda ner mig och känna lugnet i soffan....
avleda tankarna med babybel....och 1 ruta mörk choklad, men mint smak. mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar