lördag 4 juni 2011

härliga lördag

Idag ska vi fira våra småttingar i familjen- 14 år- blir `the tvins`. Och detta ska göras genom att gå ut och äta, finns goda val möjligheter några mil härifrån. Men har på känn att vi hamnar på en välkänd hamburgerbar. Frasses. Gott. Får lchf anpassa om det inte finns meny för mig. Har inte varit där sen jag börja att lchf. Men gott ska det bli, i allafall.
Sen ska de baka varsin tårta, kreativa barn, vill göra själv. Där kan jag ju välja att inte äta mer än en liten liten slice.
Så nu ska det firas i dagarna 2. inte klokt att mina småttingar är 14 bast. inte klokt alls! men ack så skönt att de ljuva småbarns åren är förbi. Allt har sin tjusning. Men det blir bara bättre.

See you. nu laga goda baconskivor + stekt ägg så jag står mig länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar