tisdag 28 juni 2011

Ledig dag

Och då ska jag bara vara och njuta av solen och myggen och tanka lite positivitet inför resten av jobbveckan.
Roligt ska man ha.

Nu ska jag läsa ikapp mig på några bloggar jag följer och se hur det går för nära och kära och okända. Sen fånga dagen.

ps. nu för tiden är det jag som väcker tuppen. även om jag idag var lite sliten efter helgens alla långa arbetspass, men upp och kolla att grabbarna grus kom sig iväg till sommarjobben.
Jag tar mig en skön siesta sen på dagen, fast det behövs sällan eller aldrig nu för tiden sen LCHF starten....men skön känsla att kunna slappa i soffan om jag vill!

Idag blir det kycklinggryta (gjort på grädde, minst 1 liter)till middag. en klick turkisk yougurt till för mig. mumsis.
men startar dagen med stekt ägg+bacon

- det lär nog räcka, några nötter till kvällen...kanske ett kokt ägg till mellanmål..

/lchf äger fett........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar