onsdag 17 augusti 2011

pigg och alert

vaknar tidigt varje dag, fastän jag är ledig. Klart går och sover i tid oxå. Känner verkligen att jag behöver sova ut, så ser till att få min sömn.
Då jag vaknar är jag pigg och igång, inte som förr då det tog ett tag.
Det kopplar jag oxå till lchf. Både den goda sömnen och piggheten. thanx.

1/2kg ner på några dar..får se till helgens vägning. spännande. hela tiden...gillar detta. känner att det händer nåt med kroppen. den formas om och jag börjar se mig själv igen,,snart snart....hepphepp vad kul.

bra saker händer för övrigt i mitt liv, så kul att bara tacka och ta emot.
det löser sig. allt löser sig...känns toppen fint.

packar och ordnar inför flytten. ska bli kul, faktiskt. en aning sorgligt men mest kul.
att inte ha ständig kontakt med barnen varje vecka blir inte kul, men de är ju bara några hus bort, så kommer ju att se dom ofta de veckor de inte är med mig ändå, men trist ändå. men lär nog ta tillfället att då att vila och vila lite till.
Men samtidigt ser jag fram emot att sätta eget bo! Helt klart. eget. bra ord. mitt. bra ord-oxå. skönt.

tack igen för allt det fina i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar