söndag 28 augusti 2011

lchf rockar fett

Så, en vecka har gått och vikten har sakta gått ner åt efter avstegen förra helgen.
Men ligger ännu på +. inte mycket - men dock +. Så striktar till det men enbart helt godkända kolhydrater och de ska vara få. endast till middagen iforma av typ nått grönt, som sparris. och inte varje dag. så får vi se vad som händer till nästa vägning.
Spännande.
Gör mig inget att det blir så här. avsteg ett steg i rätt riktning, som visar vad jag kan och kan inte äta för mitt eget bästa. under viktnedgången i allafall, sen får vi se vad framtiden visar hur jag gör sen för att vara viktstabil, skulle tro att jag blir LCHF trogen livet ut.

Älskar maten, mår så mycket bättre, psykiskt och fysiskt.

Nu - till huset och packa och dona.....blir en skön vecka med mycket på agendan. Värsta jobbveckan på schemat och så blir det att flytta. kanske redan imorgon att jag får nycklarna...yippie. Gör inget, för sen bor jag själv + barnen varannan vecka.....hipphipphurra för mig!

Må bra planering - för mig. check.
tacksam för det lilla. check.
tack.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar