torsdag 11 augusti 2011

hej o hå

mycket vatten rinner i älven innan jag hinner med det jag vill...

mycket på gång..så man blir helt spak...

Men MEN obs! maten gör mig otroligt pigg, kommer bara ihåg vad sådana här perioder förr fick mig att vara okoncentrerad och i behova av powernapar i tid och otid.
men inte nu...ibland på ledig dagar. men inte som förr då jag lätt kunde sova bort några timmar. men nu räcker en kort lur (eller en kort blundning) få slappna av...så är jag på fötter igen.

Förr kändes det alltid som om någon tryckte på min offknapp och jag var bara tvungen att gå vila-på en gång.

nu händer detta-inte ofta. nån dag, då och då.

Jag börjar känna igen min kropp igen..på ett ungefär...så skönt..
-16 kg hittils. wow. på lchf. (25 kg sen jag börja ändra tankesätt)
så fantastiskt.
så mitt stora mål -12 till så är jag på det rutan som jag startade den stora viktuppgången på. den blir sköna att nå. sen ca -10 till så matchvikten nås...men dock så himmelskt med känslan att kunna sätta bena i kors igen..

CM försvinner poff-poff...häftigt att se på måttbandet. ska visa....snart.

ha en fantastisk fin och skön dag, det ska jag ha...

tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar