måndag 22 augusti 2011

biverkning av kolhydrater

Intaget av så "mycket" kolhydrater, mängden är ju inte skrämmande på nåt sätt, men mer än vad jag är van vid.
Jag märkte hur trött jag blev typ 1 timme efter, sån där dvala som jag ofta fick för på icke lchf mat.

Vill undvika såna blodsocker toppar och fall. Verkligen. men .men i går blev det ett sidosteg som inte var tänkt, ska nog inte deppa ihop över det. hade velat hoppa över det. men men...

Att sådant händer, vet jag. men vill välja annat, så ska lära mig tänka annorlunda.

känner mig slut idag oxå. varit en lång jobbhelg, med långa pass och sen en lång körning på så där 30 mil tur o retur igår, körde äldsta till stora stan då han börjar på sista året i gymnasiet. min största gullunge. flygtekniker ska han bli. duktig han är.
Den andra gulltrollen börjar sina skolaor, ett troll andra året på maskinförarutb. sen de två minsta börjar 8:an. säger bara wow, vad stora barn jag har. vars tog alla år vägen liksom???

nu slänger jag mig på soffan, sen slänger jag mig i sängen för att läsa en stund innan ögonen går i kors....

skulle vara kul med lite kommentarer av er som tittar in ibland. jag tittar själv runt på bloggar för att hålla min inspiration och motivation på topp. har ni en blogg tittar jag gärna in på den. eller bara lite prat via mail går oxå bra.
lämna en kommentar är ni söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar