måndag 29 augusti 2011

LCHF rules my world.

annars flyter det på. kg ner och cm bort. även om denna vecka just varit långsam, men beställde just ännu 1 storlek mindre på jeansen..så hittills 3 st. neråt på de svarta byxorna som jag bestämt mig för att ha som måttstock under vägen. Snacka gott jag mår.

Kan inte med ord beskriva hur bra jag mår med att äta så här. pigg som en lärka...sen att jag annars oxå mår bra är ju finfint.
Att se resultat är så underbart roligt. även om siffrorna inte kan gå nog så fort ner så går det ju bra "hela" tiden...när jag räknar ihop det så är det ju helt makalöst. och jag som ibland kan tycka vad långsamt det gååår...men så vips så tittar jag på siffror från förr och siffrorna nu...voinevoine
jag bara tackar. det är fina resultat som gör mig gott. love it.

Och att se byxorna som ligger och väntar och 1 par byxor som går på igen...wow...hoppsansa

nu meditera ett tag och slöa och bara vara..sen sova..min bästa hobby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar