måndag 23 januari 2012

Seegt som kola

Verkligen?!!
Segt och tråkigt och förbenat knäppt.

Jag vet -logiskt- allt om att man stannar av i viktnedgången ibland och att man stannar längre om man väljer mer kolhydrater osv. obs. har endast valt "bra" kollisar..grönsaker då, menar jag.

Nä, lite ljug. en pizza blev det med jobbet. men annars.
Ska jag skära bort det mer? yogurten på kvällen har jag skippat redan, finn crisp likaså. eller bara nån kväll nu ..typ 2-3 kvällar..inte varje som förr.
Det verkar ändras vad som jag tål. eller kanske kroppen behöver en push igen för att starta igång nedgången igen.
Efter julen avsteg med Socker så blev det omställningsbesvär..lindrig och kortvarigt. men sen var jag på spåret igen.
Men som klister sitter det nu. eller vad?
Tålamod..jag vet. bara fortsätta...det gör jag oxå.
Tålamod.

motivationen finns där..målet hägrar.
Snart 1 år med lchf.
..hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar