fredag 13 januari 2012

Nu händer det igen..

Nu går hg neråt igen. Vattenvikten bortblåst och åter på banan. Julens sockerbomb ute ur systemet.
Molnen skingrar sig åter och nu kör jag...fortfarande strikt LCHF. Tills jag känner mig nöjd, sen tar jag lite mer gröna fina grönsaker. Lite mer än nu då. Strikt för mig är nog inte strikt för alla.
Men jag minimerar kollisar igenom att inte ta grönsaker till varje måltid/middag/lunch. Utan kanske 1 gång om dagen elller inte alls. Men jag kan ta 1 mindre kopp med yougurt på kvällen OM jag inte tagit grönsaker vill säga. Försöker hamna lågt i intaget. Jag vet ju vars kollisarna finns så väljer dag för dag hur och vilka jag ska ta.
Idag blir det grönsaker till tacos.

och till kvällen ska jag lyxa till det med bär el. nötter..får se.

Och dagen börjar med snöskottning..i massor...grattis gym. men hade gärna hoppat över. faktiskt. axlarna tar stryk.
eller först frukost, sen ut. Märker att jag har ätit lite mer ett par dar nu. Men jag lyssnar på kroppen och äter när jag ÄR hungrig. och inte före. Och det är toppen för knoppen och kroppen.

see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar