söndag 8 januari 2012

pepp tankar till mig

Motivation sökes. Läser bloggar och kollar bakåt på hur bra det gått. Är lite down, just nu.
INTE kul att se våg"fan"..så ska inte väga mig nu på ett tag...tills jag är på banan mentalt igen.

God mat , bra hälsa och viktnedgång. kan bara bli bra-liksom.

Använder mig mycket av motivationsbilder, sånt som inspirerar mig och sånt som håller min motivation upp.
Som jeansen jag kommer i igen. Det är oxå en motivation! En stor motivation.
tänk för ett år sen var jag 23 kg + och tjock och mådde skit.
Jag är nu så mycket närmare mitt mål och jag mår bra.

Sååå...feel good. Bakslag är till för att gör en starkare...man lär känna sig själv ...
gång på gång..typ..men...sånt är livet. käftsmällar ibland

Nu läsa vidare och finna vägen igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar