fredag 30 december 2011

Socker startar ett sug

På mer socker el nåt.

Har hållit mig undan sockerbomber nu ett par dar, MEN då vill jag plötsligt ha varma traditionella mackor..Ni vet sådana där franskabröd, jag tog 2 med massor av ost, skinka + paprika.
Har inte ätit mackor sen jag börja med lchf. Alltså sen sen 6 mars 2011. För jag började den 7:e.
Eller jo..1 tugga ! av ett vitlöksbröd till en indisk lammgryta (mums mums för grytan) och så klart mina finncrisp..

Och så idag slår jag till. Kan tycka inte hela världen. Nä. Jag var sugen. Är det nåt jag tyckt om så är det just varma mackor, eller rostade mackor. Provad lchfbröd från maxi..inte så ok. bara lite..gick att rosta och att ta till te.
Men oopsiesar är bättre. så det blir sådana nästa gång jag blir sugen...
Och så till varför skriva alls om detta..?? jo..vanliga varma mackor är inte lchf OCH det märktes på magen sen...som den morrade och knorrade. whaomomaaawwwhaom...
Min mage vill inte ha mackor..det märks.

och idag är jag vrålhungrig.....så see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar