onsdag 28 december 2011

Lata sköna dagar

Dessa dagar har gått i lathetensdagar, vi har bara myst på här hemma och inte gjort många knop.

Ätit massa gott från julbordet, tror det börjar komma ut från öronen nu. Men skinka lessnar jag inte på..Never. Men fråga mig om nån dag igen.
OCH laxen, den rökta och den gravade OCH den halstrade. vet inte vilken som är bäst..vet inte..el. jo den gravade. min all times favvo. Har ätit det på finn crisp el bara så där rullat ihop och mumsat i mig.

Summan blev av dessa dagar..god mat och bra mat..kanske för mycket. men gott var det. och så var min plan. men planen med smaka choklad sprack..blev några fler än bara "smaka". och "smakade" även några dl chips. DET var absolut inte min plan. men men nu är det ett minne blott.
För min jul har varit bra och mitt 2011 har varit suverän...min viktnedgång, min hälsa mitt liv med lchf!! NÖJD.
Ska inte väga mig förrän nästa år...;)

Så hej o hå vi syns och hörs...

2012 fortsättning med lchf följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar