fredag 16 december 2011

mat, mat, mat och mat

Kan inte förstå hur jag åt förut, nä nästan samma, i know. but, hur mätt och ibland illamående var man, då, men inte nu,...
oftast går dagarna och man äter så Bra och Gott och så håller man sig så Mätt länge..
det är grejen..mättnaden och GOD, BRA mat och så klart mängden maten som tycks minskat radikalt och jag är nästan aldrig hungrig, blir det lagom tills nästa måltid. För det mesta inga sug på massa smörgåsar till mellanmål eller chokladkakor att trycka i sig.
Nu äter jag mat och håller mig mätt - länge. nästan inga mellanmål. jodå ibland för att klara mig till nästa planerade måltid, så då blir det typ ostskivor..kokt ägg eller liknande.

Nu är det fredag..o då tar jag lite nötter som tilltugg i kväll..

//ensombaratänkermatjustnu...julmatmums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar