torsdag 17 november 2011

väldigt nyfiken

Ser att jag kan äta rätt och mår toppen. Älskar piggheten som kommit av denna kost. Älskar att jag mår som en dröm. Älskar att jag kan äta gott och har gått ner 22 kg...Det är grejer.

Min kusin sa idag att hon gått ner 14 kg med lchf. visste att hon kört det förr, men inte att hon börjat igen.

Jag är så spänd på fortsättningen just nu. vill bara att denna jobbiga svacka skulle gå över. och vikten ska röra sig igen neråt, och att jag får se mer resultat.....

nu lägga sig och pilla naveln en stund..faktiskt. kan behövas koppla av en stund. har jobbat natt. sovande jour och man sover som en katt..knappt alls eller med ena ögat uppe och ena örat oxå.

så ska ta en stödvila innan matlagningen...kyckling av nåt slag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar