måndag 28 november 2011

På skoj

BMI ( allt detta är relativt i min värld , men funkar på en del, beror på kroppstyp mm)

MITT BMI var

7 mars 2011

108 kg / 170 = 37,4
Det betyder att du har viktklassen Fetma. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 35.8 kg.

28/11

86 kg / 170 = 29,8
Det betyder att du har viktklassen Övervikt. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 13.8 kg.


Alltså hajja matte.
108-86 = 22 kg

ÄR sjukt fiiint resultat.
När jag sen når 13 till eller 16 till så är målet där...bambom!!! på ett ungefär ca. 13-16 kg till.

snacka vad bra det gått.
När jag startade med lchf och la upp målet att gå ner från 108 kg till (helst) 70 kg. Verkade det sjukt många kg att gå ner.....sjukt många. OCH nu är jag mer än halvvägs.

Och tänker även på att när jag tog tag i vikten så vägde jag 117kg och därifrån hit är Många kg = 31 kg..wowow.
Och att bara ha enligt bmi skalan 13 kg kvar. är häftigt. mycket skönt. oroligt fantastiskt.

kolla bilderna på före..snart kommer mer bilder på en slankare kvinna.
peppande så det sjunger om det..snart snart..kanske redan i vinter närmar jag mig målet.

// tacktack thanx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar