måndag 14 november 2011

Jobb jobb jobb

Allt är under kontroll.

MEN, det verkar stå still. En platå som verkar vara i en evighet. Kan tyckas.
Vad ska jag göra för att komma ur den. Fast ändå mår jag som en prinssessa. så helt missnöjd är jag verkligen inte.
Det är ju exakt vad jag ville med min hälsa, att få den bättre, mig nöjd och belåten och vikten ner.
Inte är det fy skam att ha gått ner 22 kg. Det är alldeles fantastiskt. Alldeles alldeles underbart.

Sjukt skönt att komma i kläder man inte kunnat ha på sisådär 3 år.

Men vill ner-mer. så sjlvklart fortsätter jag , fast djävulen på axeln äger att jag kan ta det och det och det, råder mig till avsteg på avsteg. Bara stänga öronen och fokusera på målet.

16 kg till är slutmålet
delmål 1: minus 2 kg
delmål 2: under 80 kg
delmål 3: 75 kg

så bara fokusera och hålla motivationen uppe..
sååå..nu..
// målbilder ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar